23 January 2012

Sekolah Chill

Assalamualaikummm . . Dan hai :p
So , rinih memang bosan gilaa ! Kat nz sekolah tak start lagi sooo , ya . Boring . Untung la budak Malaysia suma da start sekolah . . Untung untuk budak-budak yang rase tak saba nak mula sekolah je laa enn . . Untuk budak-budak yang memang malas nak p sekolah , taktau nak ckp pe laa . Takziah je la untuk korang . .
So , sempena kebosanan yang boring ini , saya dan aku sendiri nak bagi taklimat laa untuk budak-budak sekolah aku yang kat Malaysia tuhh . SMK Muadzam Shah , Pahang . :p Ataupun mane-mane budak yang rase nak fail exam . Feel free untuk bace bende nih . .
So , taklimat pada hari ini adalahhh , , , disebabkan korang baru habes PMR taun lepas , so , maknanya sekarang nih korang tengah honeymoon la enn ? Tp jgn honeymoon sgt bohh . . Kang SPM jahanam . . Okeoke , sebenarnya aku nak bagi tips-tips untuk korang tak bosan time belajar benda-benda baru . Contohnya mcm , form 4 korang da mula belajar bio , physic , chem , addmath dan bende-bende kejadah yang korang amik tuh la enn . .

Oke . , so kalau korang amek subject yang memang pada korang kalu , 1 perkataan masuk dlm kepala memang abes pecah berkecai otak . Jadi , masa korang ngah bersungguh-sungguh nak belajar bende tuh sampai tetido-tido (sian la anak aku blaja smpai tetido :haha) sampai la korang memang tak tahan gile nak K.O gila-gila da nih , korang pon buat la aksi sikit . Kentut kuat-kuat kee , , angkat tangan pastu tanya anak cikgu dakawin belum ke , sepuk kepala membe sebalah pastu buat muka tak bersalah ke , , ataupun , yang ni memang au selalu buat la enn , buat kertas jadi mcm bentuk bola pastu baling kat kepala mangsa korang kee , ataupon gelak tetibe mcm orang gila ke . . Sukati korang la en . And aku tak rasa cikgu korang akan marah kut sbb org honeymoon mane bole marah-marah enn ?? :ejas
Tapi kalu korang kena marah jugak , pandai-pandai la korang handle cikgu korang . Auta sikit-sikit takpe kott :hihi tipu sunat . . .
Tu je la sesi taklimat kita pada hari ini . Ye saya tau memang tak berguna n tahpape . Ape nak buat korang da bace . Terima jela hakikat .
Assalamualaikum . Bai ..

No comments:

Post a Comment