9 January 2012

Cara-cara Untuk Melupakan > si "dia"


Ayat yg aku selalu denga dpde membe aku lepas kne tinggal oleh bf/gf . . .
"weyhh ! aku sayang dye dohhh ! sampai sekarang tak boleh nak lupekan dye . . "

Aku paham perasaan korang , tp kengkadang fedapp gak la kan ? Dlm sminggu smpai 12 kali gtau aku =..=
So ! , ni hah care-care nak lupekan balak yg tinggalkan korang tuhh . . .

Cara Pertama :
Makan semut banyak-banyak . Semut hitam ke , semut merah ke , tak kesah, janji bole lupe . Kalu nak lagi mujarab , campur la due-due jenis semut skali . Kalu nak tmbah serangge pon bole . Sukati korang laa . .
Kalu tak bole lupe jgak , mandi air semut jelaa . Berehh . .

Cara Kedua :
Ni pon mcm mkn semut gak . Tp , yg ni korang kene mkn KEPALA ikan . Tak kesah la ikan ape pon . Kalu nak telan kepala ikan jaws pon bole :p
Kirenye, kalu korang nak lupe kan si "dia" nihh, korang kne makan ikan pastu lahap skali ngan kepala dye . Care kedua , berehhh . . .

Cara Ketiga :
Ni merbahaya sikit , tp mmg mujarab laa :D
Korang hantuk kepala korang kt dinding . Kalu smpai berdarah pon takpe , lg mujarab !
Selamat mencuba ! Semoga pnjang umur !

2 comments:

  1. wakakkakak . tu nnt tros amnesia ...

    ReplyDelete
  2. hahah . mcm kenal je org yg ade pnyakit amnesia tuh ?? :yeke :hihi

    ReplyDelete