7 January 2012

3 Serangkai

Assalamualaikumm . . Tak jawab dose , jawab gatai , hihi . no laa . okeoke . . . seriousss . .

Hari ni , secare tak langsong , hati aku tergerak untuk tulis pasal diri aku , membe rapat aku time aku form 2 , and kelas aku time form 2 (bapak skima ayat :p )

Mase hari pertama tu , aku ngan membe aku yg sorang nih (ameera athiella) duduk la same-same en . . Sumpah time tu kitorang sedih gile sbb membe aku yg sorang lagi nih da pindah Kuantan =..=
Tetibe , time kitorang ngah blaja sejarah ngan Walid (hari pertama pon da kne blaja weyhh! boring gilaa) , ade la 1 budak baru nih nak masok kelas . . Budak pompan la enn . . Bapak poyo :p (sumpah kalu dye bace nih , mmg aku mati) , aku ngan Tiella nih pon buat tatau jelaa :p

Minah baru ni pon (Eizzaty Naimmah) duduk la meja yg ade kat depan kitorang . Kitorang buat dekkk je :p
Tetibe time loceng da bebunyik , si Naimmah ni pon konon-konon nak beborak ngan kitorang laa . Aku pon tak kesah sebenanye , tp kalu soalan dye tuh cm ,,,
"awak , bole tak teman saye pegi tandas?"
Aku ngan si Tiella pon ape lg , gelak laa . Punye la kuat kitorang gelak , 1 kelas pandang . Tp kesah ape en ? Ayat punyee laa , tak bole blahh kutt . . Tp , disebabkan kesiann , kitorang pon teman la dye p tandasss . .

Da lame lepas tuhh , si Naimmah ni pon da jadik membe rapat kitorang (malas la nak cite ape yg da jadik :p ). Dalam kelas tuh , kitorang duduk bertiga , kt blakang skali , tp kat tengah-tengah :p
Kat dalam kelas tuhh jugak , kirenye , aku , Tiella ngan Naimmah ni anak murid yg paling comel , kiut , baik , slalu tak siap homework , slalu kene denda , slalu kene diri atas kerusi , slalu kene ketuk ketampi , yg paling gile-gile , yg paling disayangi oleh guru kelas (walaupun kitorang nakal:p ) , n yg paling femes la org kate :p Sampai laa , kebanyakan cikgu pggil kitorang "3 Serangkai" =..=

Disebabkan kitorang ni duduk kat blakang skali , kitorang slalu buat bende lain time cikgu mengajar . Kengkadang makan senyap-senyap , n banyak lagi la bende-bende yg pelik yg kitorang buat =..=

Al-kisahhh , sampai la 1 hari nihh , time kitorang baru nak balik rumah , si Naimmah tu pon letak la buku dalam beg dye , tetibe time dye nak letak beg dye atas bahu , abes sume buku dye yg dalam beg jatuh . Terkejot badak kitorang :p
Rupe-rupenye , beg dye yang belah bawah da koyak =..=
Aku taktau la sape yg koyakkan , tp aku rase mmg ade orang yg tak puas hati ngan minah ni :p

Form 2 aku tak lame , sampai bulan 6 je aku sekolah situ , sebab pastu aku nak pindah NZ da . Sumpah sedih gilaaaa !
Lepas staun aku da duduk NZ , aku balik Msia kejap . Aku pon jumpe la ngan membe-membe aku yg ngokngekk tuhh . Dorang mmg tak berubah =..= tapi aku tengok dorang ni da rajin sikit laa , sbb nak PMR enn . .
Tahun lepas , kalu tak silap aku , bulan 11 ke bulan 12 (tak ingat) dorang dapat result PMR dorang . Aku plak yg bedebar-debar :p
Tepat-tepat 1 jam lepas dorang balik dpde skola , aku tros on fb , nak tnye sal result dorang . Alhamdulillahhh , due-due minah sengalss tu dapat straight A's :D
Kat dalam kelas tuhh , dorang ngan ade lg 1 membe aku tuh je yg dpt 8A . .
I'm happy for them laa . . :)
Tak sangke membe aku yg ngokngekk bole dapat straight A's enn ? :p
Well , nothing is impossible . . .




sayang korang . .

No comments:

Post a Comment