12 January 2012

Nickname

Setiap orang ade nickname sendiri kan ? Yelaa , kalu nama dye Nurul Amira Kasut Buruk , takkan la nak pggil Nurul Amira Kasut Buruk penuh-penuh . Letih laa =..=
Tapi kengkadang , nickname ni ade jugak sbb saje suka-suka . Hobi la tuhhh :p
Mcm-mcm name yg pelik-pelik la dye bg . .
Aku pon ade nickname :p
Name aku Fatimah Zahra and antare nick-nickname yg aku ade ialahhhh. . . . . .

1. Timah . . .
Standard la en ?? Name Fatimah , msti la ade org pggil timah . 1 family daripada johor ke ipoh,drpd ipoh ke penang , sume pggil timah .  Kengkdg tak brape nak suke la dnga orang pggil camtu . Tp, nak buat cmne :p

2. Tim . . .
Nickname nih aku dapat time aku smpai NZ . Orang-orang Malaysia yg ade kat NZ sume pggil aku Tim :p budak skola pon pggil Tim gak . Ape-ape jelaa . . :p

3. Doraemon . . .
 Sejak aku masuk form 1 lagi aku dapat nickname nih . Sebut 'Doraemon' je , sume org kenal . Hahaha . Rindu pulak kt skola tuh >< . .

 4. Lola . . .
Budak-budak gk sume pggil aku lola . Sbb , aku mmg letak name lola pon :p

5. Lalok . . .
Yang ni , budak-budak gk yg saje nak carik pasal =..= Sukatilaaa . . Asalkan korang bahagiaa <3

6. Faa . . .
Hahaha , name ni mmg jarang gile org pggil . Amira Kasut ngan Kak Comet je yg kengkadang pggil Faa :p

7. Kakak Lola / Akak Lola / Kak Lola . . .
Ni mmg laaaaa . Saje jee . . Adik-adik gk yg comel , cantik , :kacak , gile-gile , byk ckp , yg pndai-pndai nak pggil 'kakak' =..=  Seriously , tua sgt ke aku nih ?

Tuje kuttt yg ade ? Entah laa . . maybe ade lg , tp aku yg tak ingat -..-
Anywayy , setiap nickname , ade kenangan disebalik dye :hihi
<<malalut>>

4 comments: