4 January 2012

Kecoh 2012 :p

Memandangkan sekarang ni dah tahun 2012 , aku , Fatimah Zahra binti Zuman Khan , secara rasminyaa , berumur 16 tahun . YEAYYY ! *((TERover la pulak))* :p
Wlaupon hari jadi aku yg ke-16 lambat lg , tp aku kesah ape enn ? Aku tetap 16 tahun . yeyehhh . . .
Tahun ni byk bende yg "seronok" dan "menakutkan" akn terjadi . . *jeng jeng jenggg*
Tp , takpe laa , aku nak cite bad news dye dulu . .
Bende yg menakutkan tu adelahh , , ,

memandangkan skang ni dah taun 2012 , umur aku pun dah 16 taun , kat sekolah pun aku dah year 11 , aku nak kne amik NCEA (National Certificate of Educational Achievement) . Lebih kurang cam SPM laa . NCEA ni ade 3 tahun berturut-turut =..=
Ni 1st year aku for NCEA nihh , tp aku tak amek smpoai 3 taun , aku amek NCEA taun ni ngan taun depan je .
Sooo , 2 taun straight nihh , aku kne focusss study , sbb result dye nak bwak balik Msia .
Takleh main-main . . =..=
**tu jela kutt bad news dye :apa

Good news dye plakk , , ,
memandangkan ni dah tahun 2012 , umo aku pon dah 16 taun , dan mengikut undang-undang New Zealand , aku da bole amek lesen drive kreta . YES ! YES !
tp , , rituh aku dah tnye mak ayh aku dah pasal nak amek lesen nihh, mak aku kate , "p la tnye abah." =..=
takpe laa , aku pon p la tnye ayah aku , ayah aku pulak ckp , "awak tu budak-budak lg ! tak boleh nak bawak kete ! jgn nak berangan ! SPM pon tak lepas da berangan nak bawak kete . . " =..=
*ni pon lebih kurang cam bad news gak* sabooo jelaa :sendiri

Good news yg lagi 1 , adalahh , , ,
Tahun depan , aku balik Msia . FOREVER . SELAMA-LAMANYAA. And aku takkan balik NZ semule .


tapi aku balik akhir taun laa :sendiri



Tujelaa kutt yg aku nak kecoh kan hari ni . .
Babai , kalu ade nyawa , jumpe lagi . . . . . . .

No comments:

Post a Comment