4 December 2011

Wadehel ?!

4 hari lepas kat sekolah . . .
Time tu ngah lunch time , so aku ngan membe-membe aku pun pegi la kt tengah padang utk mkn lunch .
NZ kn sejuk , so kebanyakan org suke bejemur tngah panas T.T
Al-kisahh , , ,
Time kitorg ngah sedap-sedap mkn , ade la satu group students neh , 3 llaki n 1 prempuan lalu dpn kitorg . .
Pastu ade 1 mamat dlm group tuh , dye india . Dye langkah mkanan kitorg . Kuajaq ngat aih !
Aku pun ckp ah "EXCUSE ME ??!"
Pastu 1 mamat omputih ni (membe dye la kut) dngaq yg aku ngah ckp ngan mamat india tuh . .
Pastu dye gtau la mamat india tuh yg aku ngah ckp ngan dye .
Pastu mamat india tu ckp kt aku , "SHUT UP TERRORIST ."
Aku pun terngange dnga dye ckp cmtuh T.T
Pastu tak cukop lg dye na ckp . Dye ckp lg "What do ya think about 9-11?"
Pastu depa dok gelak kuat-kuat T.T
Punya la kojaq ! T.T
Ta bole na buat pape , , aku pun diam jelaaaa . . .

WADEHELLLLLLL !!!! $%&#*@!

No comments:

Post a Comment